Mercedes SLC Cilinderkop
Electrisch, Omschakelklep
| Spanning (Volt) | 12 |
| Werkwijze | Electrisch |
| Ventieltype | Omschakelklep |
- -17%
M12, Binnen veeltandig
| Schroefdraadmaat | M12 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Binnen veeltandig |
- -21%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M12, Buiten Torx
| Spoed [mm] | 1,5 |
| Schroefdraadmaat | M12 |
| Lengte [mm] | 226 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten Torx |
- -25%
E14, M11x1,5x163, Buiten Torx
| Sleutelwijdte | E14 |
| Schroefdraadmaat | M11x1,5x163 |
| Aantal schroeven | 10 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten Torx |
- -12%
M12x1,5x226, Buiten Torx
| Schroefdraadmaat | M12x1,5x226 |
| Aantal schroeven | 10 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten Torx |
- -7%
M11, Buiten veeltandig
| Schroefdraadmaat | M11 |
| Lengte [mm] | 173 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten veeltandig |
- -39%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M11x1,5x173, Buiten veeltandig
| Schroefdraadmaat | M11x1,5x173 |
| Aantal schroeven | 8 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten veeltandig |
- -28%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M11, Buiten Torx
| Spoed [mm] | 1,5 |
| Schroefdraadmaat | M11 |
| Lengte [mm] | 163 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten Torx |
- -65%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M11, Buiten zeszijdig
| Schroefdraadmaat | M11 |
| Lengte [mm] | 173 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten zeszijdig |
| Aantal | 16 |
- -64%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M12, Buiten Torx
| Spoed [mm] | 1,5 |
| Schroefdraadmaat | M12 |
| Lengte [mm] | 225 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten Torx |
| Aantal | 10 |
- -43%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M11, Buiten Torx
| Spoed [mm] | 1,5 |
| Schroefdraadmaat | M11 |
| Lengte [mm] | 152,5 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten Torx |
| Aantal | 10 |
- -43%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Gehard
| Verwerking | Gehard |
| Klepsteeldiameter [mm] | 9 |
| Aantal inkepingen/gaten | 1 |
- -79%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 3 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Zonder pakking, Zonder klepveren, Zonder kleppen, Zonder nokkenas(sen)
| Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Zonder pakking |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Zonder klepveren, Zonder kleppen, Zonder nokkenas(sen) |
- -74%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 3 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
M11, Buiten Torx
| Schroefdraadmaat | M11 |
| Lengte [mm] | 174 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten Torx |
- -17%
X - M 12, Binnen veeltandig, M12x1,75x119, M12x1,75x144
| Sleutelwijdte | X - M 12 |
| Aantal schroeven | 14 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Binnen veeltandig |
| Schroefdraadmaat 1 | M12x1,75x119 |
| Schroefdraadmaat 2 | M12x1,75x144 |
- -22%
M12, Buiten Torx
| Spoed [mm] | 1,5 |
| Schroefdraadmaat | M12 |
| Lengte [mm] | 225 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten Torx |
- -67%
M12, Binnen veeltandig
| Spoed 1 [mm] | 1,75 |
| Schroefdraadmaat | M12 |
| Lengte [mm] | 150 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Binnen veeltandig |
| Aantal | 5, 9 |
| Lengte 1 [mm] | 119 |
- -54%
M12, Binnen veeltandig
| Gewicht [g] | 1660 |
| Spoed [mm] | 1,75 |
| Schroefdraadmaat | M12 |
| Lengte [mm] | 144 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Binnen veeltandig |
| Aantal | 5, 9 |
| Lengte 1 [mm] | 119 |
- -39%
Gehard
| Verwerking | Gehard |
| Klepsteeldiameter [mm] | 6 |
| Aantal inkepingen/gaten | 3 |
- -53%
- -60%
M12/175X144-QTY=9, M12/175X120-QTY=5
| Schroefdraadmaat | M12/175X144-QTY=9, M12/175X120-QTY=5 |
| Voor OE nummer | 6159900312, 6159900212 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Binnen veeltandig |
| Schroeven / moerenuitvoering | Zonder breekplaat |
- -65%
M12/150X226-QTY=10, Buiten Torx, Zonder breekplaat
| Schroefdraadmaat | M12/150X226-QTY=10 |
| Voor OE nummer | 6510160469 |
| Schroefkop-/moerprofiel | Buiten Torx |
| Voor losse onderdelen, zie stuklijst | |
| Schroeven / moerenuitvoering | Zonder breekplaat |
- -60%