Toyota Camry Drukgroep
Voor voertuigen met koppeling met treklager, Montage van verschillende merken niet toegestaan!
| Gewicht [kg] | 34,4 |
| Voorspankracht [N] | 34000 |
| Centreringdiameter [mm] | 475 |
| Buitendiameter koppelingsplaat [mm] | 430 |
| Ruilartikel | |
| Koppeling | Voor voertuigen met koppeling met treklager |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Montage van verschillende merken niet toegestaan! |
- -61%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
| Gewicht [kg] | 4,622 |
| Buitendiameter [mm] | 228 |
| Let op de serviceinformatie |
- -30%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
| Gewicht [kg] | 4,426 |
| Buitendiameter [mm] | 225 |
| Let op de serviceinformatie |
- -44%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
| Gewicht [kg] | 4,860 |
| Buitendiameter [mm] | 238 |
| Let op de serviceinformatie |
- -31%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
| Gewicht [kg] | 5,190 |
| Buitendiameter [mm] | 237 |
| Let op de serviceinformatie |
- -38%
- -61%
- -64%
- -64%
- -12%
- -8%
- -64%
- -64%
Voor voertuigen met koppeling met treklager
| Gewicht [kg] | 34,65 |
| Voorspankracht [N] | 34000 |
| Centreringdiameter [mm] | 475 |
| Buitendiameter koppelingsplaat [mm] | 430 |
| Koppeling | Voor voertuigen met koppeling met treklager |
| Nieuw onderdeel | |
| Statiegeld/loodtoeslag | 44,77 |
- -27%
Voor voertuigen met koppeling met treklager, Montage van verschillende merken niet toegestaan!
| Gewicht [kg] | 34,66 |
| Voorspankracht [N] | 34000 |
| Centreringdiameter [mm] | 475 |
| Buitendiameter koppelingsplaat [mm] | 430 |
| Koppeling | Voor voertuigen met koppeling met treklager |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Montage van verschillende merken niet toegestaan! |
| Nieuw onderdeel |
- -27%
| Gewicht [kg] | 35,18 |
| Buitendiameter koppelingsplaat [mm] | 430 |
| Ruilartikel |
- -57%
| Gewicht [kg] | 35,48 |
| Voorspankracht [N] | 23000 |
| Buitendiameter koppelingsplaat [mm] | 430 |
| Nieuw onderdeel |
- -27%
| Gewicht [kg] | 36 |
| Buitendiameter koppelingsplaat [mm] | 430 |
| Nieuw onderdeel |
- -29%
Voor voertuigen met koppeling met treklager
| Gewicht [kg] | 38,5 |
| Voorspankracht [N] | 24000 |
| Centreringdiameter [mm] | 470 |
| Buitendiameter koppelingsplaat [mm] | 430 |
| Koppeling | Voor voertuigen met koppeling met treklager |
| Nieuw onderdeel |
- -35%
Voor voertuigen met koppeling met treklager
| Gewicht [kg] | 35,46 |
| Voorspankracht [N] | 33500 |
| Centreringdiameter [mm] | 470 |
| Buitendiameter koppelingsplaat [mm] | 430 |
| Ruilartikel | |
| Koppeling | Voor voertuigen met koppeling met treklager |
| Statiegeld/loodtoeslag | 44,77 |
- -27%
Voor voertuigen met versnellingspook
| Gewicht [kg] | 39,6 |
| Voorspankracht [N] | 34200 |
| Koppeling | Voor voertuigen met versnellingspook |
| Nieuw onderdeel |
- -61%
| Gewicht [kg] | 35 |
| Buitendiameter koppelingsplaat [mm] | 430 |
| Nieuw onderdeel |
- -61%
| Binnendiameter [mm] | 137 |
| Buitendiameter [mm] | 239 |
| Steek wielbouten (mm) | 264 |
- -48%
Drukactivering
| Binnendiameter [mm] | 149 |
| Buitendiameter [mm] | 239 |
| Steek wielbouten (mm) | 271 |
| Besturingstype | Drukactivering |
- -48%
| Binnendiameter [mm] | 149 |
| Buitendiameter [mm] | 239 |
| Steek wielbouten (mm) | 264 |
- -49%
| Binnendiameter [mm] | 149 |
| Buitendiameter [mm] | 239 |
| Steek wielbouten (mm) | 264 |
- -48%
| Binnendiameter [mm] | 149 |
| Buitendiameter [mm] | 239 |
| Steek wielbouten (mm) | 271 |
- -48%
| Binnendiameter [mm] | 149 |
| Buitendiameter [mm] | 239 |
| Steek wielbouten (mm) | 271 |
- -56%
| Binnendiameter [mm] | 149 |
| Buitendiameter [mm] | 239 |
| Steek wielbouten (mm) | 271 |
- -48%
| Binnendiameter [mm] | 149 |
| Buitendiameter [mm] | 239 |
| Steek wielbouten (mm) | 271 |
- -59%
| Binnendiameter [mm] | 150 |
| Buitendiameter [mm] | 225 |
| Steek wielbouten (mm) | 264 |
- -56%
| Binnendiameter [mm] | 150 |
| Buitendiameter [mm] | 236 |
| Steek wielbouten (mm) | 271 |
- -57%