Alfa Romeo Gt/Gta/Gtv Dynamo
| Uitv.Met 12V boordspanning | |
| 12V | |
| Laadstroom 55A | |
| 1 ribben | |
| Riemschijf diam.54mm | |
| Klem M6 | |
| Lengte 2 | 37mm |
| Lengte 1 | 23mm |
| Boring 1 | 12mm |
| Dikte/Sterkte 1 | 27mm |
| Nettogewicht 4Kg | |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -20%
- -7%
Zowel rechtom als linksom te gebruiken, L/R, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,05 |
| Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / B-(M6) / D+ |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -19%
Draairichting met de klok mee, L/R 60, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 5,32 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R 60 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / D+(M4) / W( |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -21%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,55 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 10 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 88 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | W / L / IG / S / DFM |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -19%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,35 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -26%
Zowel rechtom als linksom te gebruiken, V-riemschijf, Zonder riemschijf, B+(M8) / D+(M4) / W
| Gewicht [kg] | 6,72 |
| Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 76 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M4) / W |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -26%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,45 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -14%
Draairichting met de klok mee, L/R 60, Enkelvoudige zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,255 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R 60 |
| Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / D+(M4) / W( |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -65%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 8,042 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -44%
Draairichting met de klok mee, L/R, Enkelvoudige zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,09 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / B-(M6) / D+ |
- -39%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,35 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -36%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 5,4 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 90 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M5) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -25%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,6 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 10 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 88 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | W / L / IG / S / DFM |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Zowel rechtom als linksom te gebruiken, V-riemschijf, Zonder riemschijf, B+(M8) / D+(M4) / W
| Gewicht [kg] | 6,7 |
| Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 76 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M4) / W |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,5 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -14%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,4 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Draairichting met de klok mee, B+,L, V-riemschijf
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 60 |
| Laadstroom [A] | 50 |
| Stekkeruitvoering-ID | B+,L |
| Riemschijf-Ø [mm] | 43 |
| Riemschijven | V-riemschijf |
| Aantal groeven | 1 |
| Aantal gaten voor montage | 2 |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -5%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 12 |
| Nettogewicht [kg] | 4 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Ribbenaantal | 1 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Klem | M6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
MAGNETI MARELLI
| Kabellengte [mm] | 41 |
| Specificatie | 13, 6 |
| Voor fabrikant | MAGNETI MARELLI |
- -58%