Aston Martin Db9Antage Dynamo
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,22 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / W / L / 15 |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -27%
Draairichting met de klok mee, R 85, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,22 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 85 |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -32%
Draairichting met de klok mee, R 85, Dubbele zwaaiarm, V-riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,13 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 85 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -39%
Draairichting met de klok mee, R 45, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,5 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 45 |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 250 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) |
- -30%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,22 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -30%
Draairichting met de klok mee, R 85, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,22 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 85 |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -33%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,2 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / W / L / 15 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, AM-L-S
| Nettogewicht [kg] | 6,3 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0322 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 59 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | AM-L-S, M6 B+ |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, BVS-RC-LI
| Naaf boring-Ø 2 [mm] | 12 |
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 7,4 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 200 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0261 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 59,5 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | BVS-RC-LI, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 66,55 |