Nissan 370 Z Dynamo
| Uitv.Met 12V boordspanning | |
| Laadstroom 150A | |
| 7 ribben | |
| Riemschijf diam.55mm | |
| Met meervoudige poelie | |
| Klem M8 B+ | |
| Stekker type L-S-C=NVSIG Plug324 | |
| Lengte 1 | 38mm |
| Lengte 2 | 38mm |
| Lengte 3 | 80mm |
| Nettogewicht 6.3Kg | |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -20%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,99 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -33%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,92 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -28%
Draairichting met de klok mee, R 20, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,62 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 40 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / B-(M5) / D+ |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -25%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,45 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -47%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, V-riemschijf
| Gewicht [kg] | 5,4 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 40 |
| Ribbenaantal | 2 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / B-(M5) / D+ |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -20%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, V-riemschijf
| Gewicht [kg] | 4,83 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 40 |
| Ribbenaantal | 1 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 83 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / B-(M5) / D+ |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -9%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 4,82 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 40 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M6) / B-(M5) / D+ |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -21%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,818 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -45%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 8,35 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
- -31%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 8,35 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -30%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,45 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -31%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,9 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,5 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 8,4 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 7,12 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -20%
V-riemschijf
| Laadstroom [A] | 150 |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -62%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Always Cross by OE, C-S-L, Met meervoudige riemschijf
| Nettogewicht [kg] | 6,2 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 130 |
| Voor fabrikant | Always Cross by OE |
| Stekkeruitvoering-ID | C-S-L |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Klem | M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Always Cross by OE, Met meervoudige riemschijf
| Nettogewicht [kg] | 6,8 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Voor fabrikant | Always Cross by OE |
| Stekkeruitvoering-ID | 0324 |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Klem | L-S-C = INVISIG, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |