Skoda 105/120 Dynamo
| Uitv.Met 12V boordspanning | |
| 12V | |
| Laadstroom 55A | |
| 1 ribben | |
| Riemschijf diam.54mm | |
| Klem M6 | |
| Lengte 2 | 41mm |
| Lengte 1 | 31mm |
| Boring 1 | 10mm |
| Dikte/Sterkte 1 | 50mm |
| Nettogewicht 4.8Kg | |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -20%
V-riem/Poly V-riem
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -23%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,22 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / W / L / 15 |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -27%
Draairichting met de klok mee, L 20, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,02 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L 20 |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / B-(M6) / D+ |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -26%
Draairichting met de klok mee, L/R, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,32 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M4) / W( |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -21%
Draairichting met de klok mee, R 85, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,22 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 85 |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -32%
Draairichting met de klok mee, L 20, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,03 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / B-(M6) / D+ |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -18%
Draairichting met de klok mee, L 20, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 5,99 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L 20 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / B-(M6) / D+ |
- -23%
Draairichting met de klok mee, R 85, Dubbele zwaaiarm, V-riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,13 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 85 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -39%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,22 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -30%
Draairichting met de klok mee, R 85, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,22 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | R 85 |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -33%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
| Gewicht [kg] | 7,2 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 100 |
| Ribbenaantal | 8 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 55 |
| Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / W / L / 15 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Enkelvoudige zwaaiarm, re 60
| Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
| Positie / graad | Re 60 |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 24,20 |
- -16%
Draairichting met de klok mee
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Lengte [mm] | 164,00 |
| Laadstroom [A] | 70 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 8,63 |
- -63%
- -23%
5 jaar garantie
| Garantie | 5 jaar garantie |
| Stroomsterkte [A] | 25 |
- -34%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 4,8 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 55 |
| Ribbenaantal | 1 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Klem | M6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Draairichting met de klok mee, Enkelvoudige zwaaiarm, re 60
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
| Positie / graad | Re 60 |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Spanning (Volt) | 14 |