Fiat Tempra Homokineet
Met insteek in binnenstuk (binnen), Askoppelingsschijf
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (binnen) |
| Steek wielbouten (mm) | 86 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 8,5 |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 32 |
| Buitendiameter [mm] | 100 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
- -47%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
| Buitendiameter [mm] | 100 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
- -54%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
M24x1,5
| Gewicht [kg] | 1,700 |
| Schroefdraadmaat | M24x1,5 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
- -51%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Askoppelingsschijf
| Steek wielbouten (mm) | 86 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 8,3 |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 32 |
| Buitendiameter [mm] | 100 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
- -21%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
| Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
| Diameter o-ring [mm] | 72 |
| Buitendiameter [mm] | 80 |
- -53%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
M22x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
| Diameter o-ring [mm] | 71,6 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 44 |
| Buitendiameter [mm] | 80 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -46%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
M24x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M24x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 44 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -21%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Rubber
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Buitendiameter [mm] | 100 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -47%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Constante snelheid askoppeling, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -63%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Constante snelheid askoppeling, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 44 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -28%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Constante snelheid askoppeling, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 32 |
| Buitendiameter [mm] | 100 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -27%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Versnellingsbak zijde, Tripode-askoppeling
| Lengte 2 [mm] | 57,6 |
| Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
| Type askoppeling | Tripode-askoppeling |
| Binnendiameter 2 [mm] | 100 |
| Buitenvertanding aan differentieel zijde | 30 |
- -9%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M24x1.5, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Gewrichtdiameter [mm] | 81 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 140,7 |
| Schroefdraadmaat | M24x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -58%
Zonder sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M20x1.5, Met moer
| Gewrichtdiameter [mm] | 81,00 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 154,0 |
| Schroefdraadmaat | M20x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 48,00 |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met moer |
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -51%
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 8,20 |
| Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 32,0 |
| Nieuw onderdeel | |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -33%
Met insteek in binnenstuk (binnen), Constante snelheid askoppeling, M24x1,5
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (binnen) |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Schroefdraadmaat | M24x1,5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 44 |
| Buitendiameter [mm] | 89,8 |
- -50%
Met insteek in binnenstuk (binnen), Constante snelheid askoppeling, M24x1,5
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (binnen) |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Schroefdraadmaat | M24x1,5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Buitendiameter [mm] | 89,8 |
- -29%
Met insteek in binnenstuk (buiten), Constante snelheid askoppeling, M22x1,5
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (buiten) |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Schroefdraadmaat | M22x1,5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
| Diameter o-ring [mm] | 46 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 44 |
| Buitendiameter [mm] | 79,8 |
- -51%
Met insteek in binnenstuk (buiten), Constante snelheid askoppeling, M22x1,5
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (buiten) |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Schroefdraadmaat | M22x1,5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
| Diameter o-ring [mm] | 46 |
| Buitendiameter [mm] | 79,8 |
- -68%
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
- -53%
| Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
| Diameter o-ring [mm] | 48 |
| Buitendiameter [mm] | 80 |
- -54%
| Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
| Diameter o-ring [mm] | 72 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 44 |
| Buitendiameter [mm] | 80 |
- -54%
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 90 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
- -53%
| Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 48 |
| Buitendiameter [mm] | 85 |
- -53%
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 44 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
- -53%
Tripode-askoppeling
| Lengte 2 [mm] | 85 |
| Type askoppeling | Tripode-askoppeling |
| Binnendiameter 2 [mm] | 124 |
| Buitenvertanding aan differentieel zijde | 34 |
- -48%
M20x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M20x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
| Diameter o-ring [mm] | 48,1 |
| Buitendiameter [mm] | 80 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -21%
M20x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M20x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 48,1 |
| Buitendiameter [mm] | 85 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -22%
M22x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
| Diameter o-ring [mm] | 71,6 |
| Buitendiameter [mm] | 80 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -44%
M24x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M24x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -22%
M24x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M24x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Buitendiameter [mm] | 85 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -22%
M24x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M24x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 52 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 90 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -22%