Honda Shuttle Startmotor
R 55, NO, Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 11,84 |
| Positie / graad | R 55 |
| Aantal gaten | 3 |
| Spanning (Volt) | 24 |
| Startmotor vermogen (kw) | 6,2 |
| Aantal tanden | 12 |
| Klem | NO |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Statiegeld/loodtoeslag | 5,66 |
- -44%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.
| 12V | |
| Starter 1.4kW | |
| 9 tands | |
| 2 beschikbare montagegaten | |
| Draadboringen | |
| Flensdiam.75mm | |
| Lengte 1 | 145mm |
| Klem M8 | |
| Stekker type Plug | |
| Draairichting Met de klok mee | |
| Lengte 3 | 23mm |
| Nettogewicht 3.4Kg | |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -26%
| 12V | |
| Starter 1.0kW | |
| 9 tands | |
| 2 beschikbare montagegaten | |
| Draadboringen | |
| Flensdiam.75mm | |
| Lengte 1 | 160mm |
| Lengte 2 | 32mm |
| Klem M8 | |
| Stekker type Plug | |
| Draairichting Met de klok mee | |
| Lengte 3 | 22.5mm |
| Nettogewicht 3.4Kg | |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -26%
| Spanning (Volt) | 12 |
| Startmotor vermogen (kw) | 1,2 |
| Ruilartikel | |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -30%
R 30, Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 14,2 |
| Positie / graad | R 30 |
| Aantal gaten | 3 |
| Spanning (Volt) | 24 |
| Startmotor vermogen (kw) | 4 |
| Aantal tanden | 9 |
| Ruilartikel | |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Flens Ø [mm] | 89 |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -25%
R 145, Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 17,5 |
| Positie / graad | R 145 |
| Aantal gaten | 3 |
| Spanning (Volt) | 24 |
| Startmotor vermogen (kw) | 6,2 |
| Aantal tanden | 11 |
| Ruilartikel | |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -25%
L 40, Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 19,5 |
| Positie / graad | L 40 |
| Aantal gaten | 3 |
| Spanning (Volt) | 24 |
| Startmotor vermogen (kw) | 6,2 |
| Aantal tanden | 11 |
| Ruilartikel | |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -25%
R 55, Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 8 |
| Positie / graad | R 55 |
| Aantal gaten | 3 |
| Spanning (Volt) | 24 |
| Startmotor vermogen (kw) | 6,2 |
| Aantal tanden | 12 |
| Ruilartikel | |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -25%
L 40, NO, Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 11,78 |
| Positie / graad | L 40 |
| Aantal gaten | 3 |
| Spanning (Volt) | 24 |
| Startmotor vermogen (kw) | 6,2 |
| Aantal tanden | 11 |
| Klem | NO |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg |
- -26%
R 45, NO, Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 17,8 |
| Positie / graad | R 45 |
| Aantal gaten | 3 |
| Spanning (Volt) | 24 |
| Startmotor vermogen (kw) | 5,4 |
| Aantal tanden | 11 |
| Klem | NO |
| Ruilartikel | |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -25%
R 85, 15A, Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 18,27 |
| Positie / graad | R 85 |
| Aantal gaten | 3 |
| Spanning (Volt) | 24 |
| Startmotor vermogen (kw) | 6,2 |
| Aantal tanden | 11 |
| Klem | 15A |
| Ruilartikel | |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -26%
L 40, 15A, Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 18,28 |
| Positie / graad | L 40 |
| Aantal gaten | 3 |
| Spanning (Volt) | 24 |
| Startmotor vermogen (kw) | 6,2 |
| Aantal tanden | 11 |
| Klem | 15A |
| Ruilartikel | |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -26%
R 55, Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 11,37 |
| Positie / graad | R 55 |
| Spanning (Volt) | 24 |
| Startmotor vermogen (kw) | 6,2 |
| Aantal tanden | 12 |
| Ruilartikel | |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -22%
L, Draairichting met de klok mee
| Gewicht [kg] | 3,56 |
| Positie / graad | L |
| Aantal gaten | 2 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Startmotor vermogen (kw) | 1,4 |
| Aantal tanden | 9 |
| Ruilartikel | |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Aantal draadboringen | 2 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -35%
Re 35
| Positie / graad | Re 35 |
| Aantal gaten | 2 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Startmotor vermogen (kw) | 1,2 |
| Aantal tanden | 9 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 96,80 |
- -25%
Re 76, Draairichting met de klok mee
| Positie / graad | Re 76 |
| Aantal gaten | 2 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Startmotor vermogen (kw) | 1,4 |
| Aantal tanden | 9 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Statiegeld/loodtoeslag | 48,40 |
- -24%
Li 47, Draairichting met de klok mee
| Diameter 1 [mm] | 76 |
| Positie / graad | Li 47 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Startmotor vermogen (kw) | 1,4 |
| Aantal gaten voor montage | 2 |
| Aantal tanden | 9 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Flens Ø [mm] | 75 |
| Retour van oud artikel niet verplicht |
- -75%
Re 35
| Aantal boringen | 2 |
| Positie / graad | Re 35 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Startmotor vermogen (kw) | 1,2 |
| Aantal tanden | 9 |
Re 76, 30 (M8), Draairichting met de klok mee
| Aantal boringen | 2 |
| Positie / graad | Re 76 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Startmotor vermogen (kw) | 1,4 |
| Aantal gaten voor montage | 2 |
| Aantal tanden | 9 |
| Klem | 30 (M8) |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Plug, M8, Draairichting met de klok mee
| Nettogewicht [kg] | 3,6 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Startmotor vermogen (kw) | 1 |
| Aantal gaten voor montage | 2 |
| Aantal tanden | 9 |
| Stekkeruitvoering-ID | Plug |
| Klem | M8 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Flens Ø [mm] | 75 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Plug, M8, Draairichting met de klok mee
| Nettogewicht [kg] | 3,4 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Startmotor vermogen (kw) | 1,4 |
| Aantal gaten voor montage | 2 |
| Aantal tanden | 9 |
| Stekkeruitvoering-ID | Plug |
| Klem | M8 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Flens Ø [mm] | 75 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |