 
                    Homokineet voor Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.4 Benzine (55kW / 75pk)
- Aandrijfas
- Aandrijfas/Cardanas bout/moer
- Aandrijfashoes
- Differentieel keerring
- Homokineet reparatieset
- Ophangrubber automaatbak
- Rubber askoppeling / Hardyschijf
- Schakelstang keerring
- Stofkap wiellager
- Tussenaskeerring
- Wielbout/moer
- Wiellager
- Wiellager keerring
- Wielnaaf
- Wielnaaf afdekplaat
- Wielnaaf keerring
- Wielnaafmoer
- Axiaal gewricht / spoorstang
- Draagarm
- Draagarm montageset
- Draagarm-/ reactiearm lager
- Fuseekogel
- Fuseekogel montageset
- Fuseekogelhoes
- Fuseepen montageset
- Servopomp
- Spoorstangeind / Stuurkogel
- Stabilisator lagerbus
- Stabilisatorstang
- Stabilisatorstang rubber
- Stang/Steun wielophanging
- Stuurhuis
- Stuurhuishoes
- Wiellagerset
- Wielophanging reparatieset
 
                           Vooras, +/-ABS, Wielzijde, M22x1.5
| Inbouwplaats | Vooras, Wielzijde | 
| Bouwjaar tot | 12-1995 | 
| Specificatie | +/-ABS | 
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 56,6 | 
| Buitendiameter [mm] | 84 | 
| Materiaal vouwbalg | Rubber | 
- -47%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
 
                           Met sleuf in binnendeel, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling, Vooras links
| Gewrichtdiameter [mm] | 81,00 | 
| Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel | 
| Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras links, Versnellingsbak zijde | 
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling | 
| Type versnellingsbak | B5/IB5 | 
| Lengte [mm] | 140,0 | 
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 56,00 | 
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) | 
- -26%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen (zaterdag) bij u geleverd.
 
                           Wielzijde, Vooras, Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, MTX75
| Gewicht [kg] | 1,696 | 
| Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras | 
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen | 
| Niet voor versnellingsbak ID | MTX75 | 
| Schroefdraadmaat | M22x1,5 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
- -77%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
 
                           Handgeschakeld, Wielzijde, Vooras
| Aandrijving | Handgeschakeld | 
| Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 57 | 
| Buitendiameter [mm] | 84 | 
- -53%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
 
                           Vooras, Wielzijde, Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, Polychloropren (Neopren)
| Inbouwplaats | Vooras, Wielzijde | 
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 56,5 | 
| Buitendiameter [mm] | 84 | 
| Materiaal vouwbalg | Polychloropren (Neopren) | 
- -25%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
 
                           Gemoffeld, Wielzijde, B5/IB5, Constante snelheid askoppeling
| Oppervlakte | Gemoffeld | 
| Inbouwplaats | Wielzijde | 
| Type versnellingsbak | B5/IB5 | 
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling | 
| Lengte [mm] | 140 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 56,5 | 
| Aandrijfas | Zonder ABS-ring | 
- -58%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
 
                           Met insteek in binnenstuk (buiten), Wielzijde, Vooras, Constante snelheid askoppeling
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (buiten) | 
| Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras | 
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling | 
| Schroefdraadmaat | M22x1,5 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 56,5 | 
| Buitendiameter [mm] | 84 | 
- -50%
 
                           Met sleuf in binnendeel, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling, Vooras links
| Gewrichtdiameter [mm] | 83,50 | 
| Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel | 
| Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras links, Vooras rechts | 
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling | 
| Aandrijving | Handgeschakeld | 
| Lengte [mm] | 140,7 | 
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 56,50 | 
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) | 
- -26%
 
                           Rubber, Zonder sleuf in binnendeel, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling
| Materiaal | Rubber | 
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel | 
| Inbouwplaats | Wielzijde | 
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling | 
| Schroefdraadmaat | M22x1,5 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 57 | 
| Buitendiameter [mm] | 84 | 
| Componentennummer | BSG 30-340-001 | 
 
                           Met sleuf in binnendeel, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling, Vooras links
| Gewrichtdiameter [mm] | 81,00 | 
| Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel | 
| Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras links, Versnellingsbak zijde | 
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling | 
| Type versnellingsbak | B5/IB5 | 
| Lengte [mm] | 140,0 | 
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 56,00 | 
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) | 
- -55%
 
                           Met sleuf in binnendeel, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling, Vooras rechts
| Gewrichtdiameter [mm] | 90,00 | 
| Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel | 
| Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras rechts, Versnellingsbak zijde | 
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling | 
| Type versnellingsbak | MTX75 | 
| Lengte [mm] | 145,0 | 
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 | 
| Diameter o-ring [mm] | 56,50 | 
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) | 
- -50%
 
                           Met sleuf in binnendeel, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling, Vooras links
| Gewrichtdiameter [mm] | 83,50 | 
| Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel | 
| Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras links, Vooras rechts | 
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling | 
| Aandrijving | Handgeschakeld | 
| Lengte [mm] | 140,7 | 
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 56,50 | 
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) | 
- -49%
 
                           Handgeschakeld, Wielzijde
| Gewicht [kg] | 2,101 | 
| Aandrijving | Handgeschakeld | 
| Inbouwplaats | Wielzijde | 
| Lengte [mm] | 141,5 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 55,5 | 
 
                           Vooras, Wielzijde, Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Inbouwplaats | Vooras, Wielzijde | 
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 5 versnellingen | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 56,5 | 
| Buitendiameter [mm] | 84 | 
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) | 
 
                           Met insteek in binnenstuk (buiten), Handgeschakeld, Wielzijde
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (buiten) | 
| Aandrijving | Handgeschakeld | 
| Inbouwplaats | Wielzijde | 
| Lengte [mm] | 141,5 | 
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 | 
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 | 
| Diameter o-ring [mm] | 55,5 | 
 
                                 
                                 
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                    
                    
                                     
                                     
                                     
                                     
                                         
                                    