Voor 20:00 besteld, morgen in huis
2 miljoen onderdelen op voorraad
0
Winkelwagen

Er zit helemaal niks in je winkelwagen.

×
×

Retourneren

Bij MijnAutoOnderdelen.nl kan je een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Je dient dus binnen deze periode melding te maken terwijl het product wel buiten deze periode retour mag komen. U heeft 14 dagen de tijd om na de melding de producten terug te sturen. Deze afkoelingsperiode gaat in op de dag ná aflevering van het pakket. De retourartikelen dienen origineel/oorspronkelijk als mogelijk zijn. De retourartikelen mogen niet gemonteerd zijn geweest. Wij verzoeken transportschade binnen 24 uur vanaf de ontdekking van het defect per e-mail te melden. Bij binnenkomst dient gecontroleerd te worden of de levering compleet is. De verzendkosten van de heenzending wordt vergoed indien de gehele order geretourneerd wordt. Voordat je een artikel retour zendt vragen wij om in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer aanvragen door het stappenplan te volgen. Je kunt het gehele aankoopbedrag, inclusief verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment van ontbinding ontvangen op je rekening.

  • De bestelling dient na het toekennen van het RMA-nummer z.s.m. retour gestuurd te worden.
  • De retourartikelen indien mogelijk in originele verpakking en onbeschadigd.
  • Ga zorgvuldig om met de verpakking van een artikel.
  • Zolang het niet hoeft verzoeken wij je om geen teksten te schrijven op de originele verpakking en geen stickers of plakband te plakken op de originele verpakking.
  • Verpak de retourartikelen indien nodig in een omdoos om transportbeschadiging tegen te gaan.
  • Op de retourzending dient duidelijk het RMA-nummer vermeld te staan.
  • Problemen met de verzending, bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Bewaar daarom altijd je verzendbewijs.

Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.

Je kunt een retournummer aanvragen door te mailen naar klantenservice@mijnautoonderdelen.nl Vermeld in de e-mail de volgende gegevens:

  • Het referentienummer en klantnummer
  • Artikelnummer(s) welke je retour wilt sturen
  • Indien mogelijk de reden van retour
  • Eventueel het kenteken van de auto waarop je de onderdelen gezocht hebt.
  • Je e-mail wordt in behandeling genomen en je krijgt een e-mail terug met een retournummer (RMA-nummer) en instructies voor verzending.
  • Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug na de ontbinding, afhankelijk van je wens.

Is je artikel defect? Lees dan eerst 'Garantie en defecten'.

Je kunt ook de producten verzenden zonder aanmelding door modelformulier in te vullen maar wij adviseren vooraf een RMA nummer aan te vragen om de retourproces zo soepel en zo snel mogelijk te laten verlopen.

Zie modelformulier downloaden

 

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

We verzoeken je de retourzendingen indien mogelijk te frankeren met een pakketzegel. Als je wilt dat we deze kosten vergoeden, dan dient de bon van de pakketzegel meegezonden te worden met het retour. Als we hiervan geen aankoopbewijs hebben ontvangen, vervalt het recht op vergoeding. Bij ongefrankeerde pakketten worden de gemaakte kosten ingehouden op het te crediteren bedrag.