Dynamo voor Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI quattro Benzine (185kW / 252pk)
- Afdichtring
- Centrale magneet nokkenasregeling
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkopboutenset
- Frame inlaatspruitstuk
- Inlaatklep
- Inlaatspruitstuk module
- Klepgeleider
- Kleppendekselpakking
- Klepspie
- Klepsteeldichting
- Klepstoter
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Nokkenaslager
- Nokkenasregelaar-/versteller
- Nokkenasregelklep
- Olievuldop
- Olievuldop pakking
- Omschakelklep zuigleiding
- Ontluchtingklep nokkenasbehuizing
- Slang cilinderkopontluchting
- Tuimelaar
- Turbolader pakking
- Uitlaatklep
- Distributiecarter pakking
- Distributiedeksel pakking
- Distributieketting
- Distributieketting geleiderailvoering
- Distributieketting kit
- Distributieketting spanner
- Distributieketting spanrail
- Distributieriem
- Distributieriem kit inclusief waterpomp
- Poly V-riem
- Poly V-riemen kit
- Spanner poly V-riem
- Spanrol (poly) V-riem
- Waterpomp
- Afdichting
- Automaatbak pakking
- Brandstofpomp pakking
- Carter pakking
- Carterontluchting pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Distributiecarter pakking
- Distributiedeksel pakking
- Filter/oliezeef automaatbak
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Krukasomkasting afdichting
- Luchtfilterhuis afdichting
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Oliefilterhuis pakking / O-ring
- Oliekoeler pakking
- Oliepomp pakking
- Olievuldop pakking
- Pakking
- Pakking brandstofniveaumeter
- Pakkingset
- Schakelstang keerring
- Thermostaathuis pakking
- Turbolader pakking
- Uitlaatpakking
- Vacuumpomp pakking
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Always Cross by OE, Met vrijlooppully
| Dikte 1 [mm] | 70 |
| Naaf boring-Ø 2 [mm] | 9 |
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 9 |
| Nettogewicht [kg] | 7,5 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 180 |
| Voor fabrikant | Always Cross by OE |
| Stekkeruitvoering-ID | 0238 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | LIN2, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -34%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Draairichting met de klok mee, L/R, Directbevestiging, CYPA
| Gewicht [kg] | 7,88 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Directbevestiging |
| Motorcode | CYPA |
| Type versnellingsbak | PLX |
| Laadstroom [A] | 180 |
| Uitvoering | Voor voertuigen met automatische airco |
| Aandrijving | Versnellingsbak met dubbele koppeling, 7 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) |
- -30%
Draairichting met de klok mee, L/R, Directbevestiging, CYPA
| Gewicht [kg] | 7,445 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Directbevestiging |
| Motorcode | CYPA |
| Type versnellingsbak | PLX |
| Laadstroom [A] | 180 |
| Aandrijving | Versnellingsbak met dubbele koppeling, 7 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) |
- -34%
Draairichting met de klok mee, L/R, Directbevestiging, CYPA
| Gewicht [kg] | 7,7 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Directbevestiging |
| Motorcode | CYPA |
| Type versnellingsbak | PLX |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Aandrijving | Versnellingsbak met dubbele koppeling, 7 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / COM |
- -19%
Draairichting met de klok mee, L/R, Directbevestiging, CYPA
| Gewicht [kg] | 7,88 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Directbevestiging |
| Motorcode | CYPA |
| Type versnellingsbak | PLX |
| Laadstroom [A] | 180 |
| Uitvoering | Voor voertuigen met automatische airco |
| Aandrijving | Versnellingsbak met dubbele koppeling, 7 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -16%
Draairichting met de klok mee, L/R, Directbevestiging, CYPA
| Gewicht [kg] | 7,912 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Directbevestiging |
| Motorcode | CYPA |
| Type versnellingsbak | PLX |
| Laadstroom [A] | 180 |
| Aandrijving | Versnellingsbak met dubbele koppeling, 7 versnellingen |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -30%
Draairichting met de klok mee, L/R, Directbevestiging, CYPA
| Gewicht [kg] | 7,7 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Bevestigingswijze | Directbevestiging |
| Motorcode | CYPA |
| Type versnellingsbak | PLX |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Aandrijving | Versnellingsbak met dubbele koppeling, 7 versnellingen |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+(M8) / COM |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -14%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Always Cross by OE, Met vrijlooppully
| Dikte 1 [mm] | 70 |
| Naaf boring-Ø 2 [mm] | 9 |
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 9 |
| Nettogewicht [kg] | 7,5 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 180 |
| Voor fabrikant | Always Cross by OE |
| Stekkeruitvoering-ID | 0238 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | LIN2, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Always Cross by OE, Met vrijlooppully
| Dikte 1 [mm] | 70 |
| Naaf boring-Ø 2 [mm] | 8 |
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 9 |
| Nettogewicht [kg] | 7,4 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 180 |
| Voor fabrikant | Always Cross by OE |
| Stekkeruitvoering-ID | 0238 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | LIN2, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Valeo, Always Cross by OE
| Nettogewicht [kg] | 7,4 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Voor fabrikant | Valeo, Always Cross by OE |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0238 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | COM/LIN2, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
CYPA, PLX, voor voertuigen met automatische airco, Versnellingsbak met dubbele koppeling
| Gewicht [kg] | 7,49 |
| Motorcode | CYPA |
| Type versnellingsbak | PLX |
| Laadstroom [A] | 180 |
| Uitvoering | Voor voertuigen met automatische airco |
| Aandrijving | Versnellingsbak met dubbele koppeling |
| Nieuw onderdeel | |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
Draairichting met de klok mee, L/R, CYPA, PHJ
| Gewicht [kg] | 7,443 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Positie / graad | L/R |
| Motorcode | CYPA |
| Type versnellingsbak | PHJ |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Aandrijving | Automatische versnellingsbak |
| Uitvoering | Voor voertuigen met airco (manueel) |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel | |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
L/R, Draairichting met de klok mee, CYPA, PHJ
| Gewicht [kg] | 7,461 |
| Positie / graad | L/R |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Motorcode | CYPA |
| Type versnellingsbak | PHJ |
| Laadstroom [A] | 180 |
| Aandrijving | Automatische versnellingsbak |
| Uitvoering | Voor voertuigen met automatische airco |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
| Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
| Nieuw onderdeel | |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
9G4, Met vrijlooppully
| Voor PR nummer | 9G4 |
| Laadstroom [A] | 180 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -63%
Met vrijlooppully
| Let op technische data | |
| Laadstroom [A] | 180 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -63%