Dynamo voor Nissan/Datsun X-TRAIL II (T31) 2.0 dCi 4x4 Diesel (127kW / 173pk)
- Brandstof inspuitpomp
- Brandstofdruk sensor
- Brandstoffilter
- Brandstofslang
- Brandstoftank delen
- Common-rail drukregelklep
- Injector afdichtring
- Ontluchtingsklep
- Regelklep brandstofhoeveelheid
- Reparatieset, common-rail-systeem
- Tankdop
- Verstuiver/Injector
- Verstuiverhouder onderdeel
- Verstuiverschacht afdichtring
- Distributiecarter pakking
- Distributiedeksel pakking
- Distributieketting
- Distributieketting geleiderailvoering
- Distributieketting kit
- Distributieketting spanner
- Geleiderol (poly) V-riem
- Poly V-riem
- Poly V-riemen kit
- Poly V-riemen kit inclusief waterpomp
- Spanner poly V-riem
- Spanrol (poly) V-riem
- V-riem
- Waterpomp
- Afdichting
- Carter pakking
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Distributiecarter pakking
- Distributiedeksel pakking
- EGR-klep pakking
- Filter/oliezeef automaatbak
- Injector afdichtring
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Krukasomkasting afdichting
- Motorpakking
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Pakking
- Pakkingset
- Spruitstuk pakking
- Thermostaat pakking
- Thermostaathuis pakking
- Uitlaatpakking
- Achterdemper
- Bout/moer
- Drukomvormer
- EGR koeler
- Inlaatspruitstukpakking
- Katalysator
- Moer
- Ophangrubber
- Pakking
- Pakkingset
- Reparatieset, drukleiding (roetfilter)
- Roetfilter
- Roetfilter montageset
- Sportuitlaten universeel
- Spruitstuk pakking
- Uitlaatgasdruk sensor
- Uitlaatpakking
- Uitlaatsierpijp
- Uitlaatsierstuk
V-riem/Poly V-riem, Met riemschijf, voor wisselstroomdynamo
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Bouwjaar tot | 06-2010 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Dynamo-uitvoering | Voor wisselstroomdynamo |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -65%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met riemschijf
| Laadstroom [A] | 150 |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49,1 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -74%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Met vrijlooppully
| Lengte 3 [mm] | 60,50 |
| Lengte 2 [mm] | 14,00 |
| Lengte 1 [mm] | 33,00 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -67%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
MITSUBISHI, Met vrijlooppully
| Montage/demontage door vakmensen vereist! | |
| Voor fabrikant | MITSUBISHI |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Aantal groeven | 7 |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -22%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, D-S-L Plug 98
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 6,5 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0098 |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | D-S-L Plug 98, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -19%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, D-S-L Plug 98
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 6,5 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0098 |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | D-S-L Plug 98, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Op voorraad
Vandaag voor 10:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
+Line, MITSUBISHI, Met vrijlooppully, B+ (M8)
| Bevestigingshoek [graden] | +90 |
| Kwaliteit | +Line |
| Voor fabrikant | MITSUBISHI |
| Nieuw onderdeel | |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 48,0 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Aantal groeven | 7 |
| Aantal gaten voor montage | 4 |
| Klem | B+ (M8) |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -67%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
V-riem/Poly V-riem, Draairichting met de klok mee, Dubbele zwaaiarm, PL163
| Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
| Lengte [mm] | 153 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 33 |
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Bouwjaar vanaf | 07-2010 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Stekkeruitvoering-ID | PL163 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Ruilartikel | |
| Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
| Aantal groeven | 7 |
| Klem | B+(M8),L,S,C |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 29,37 |
- -73%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,99 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -33%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,92 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -28%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,45 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -47%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, M9R/127, 6MT
| Gewicht [kg] | 6,79 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Motorcode | M9R/127 |
| Type versnellingsbak | 6MT |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
| Productieland van het voertuig | Japan |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+ / IG / S / L |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -30%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,818 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -45%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 8,35 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
- -31%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 8,35 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -30%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,45 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -31%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, M9R/127,M9R/130, 6MT
| Gewicht [kg] | 7,09 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Motorcode | M9R/127,M9R/130 |
| Type versnellingsbak | 6MT |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
| Productieland van het voertuig | Japan, Rusland |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | B+ / C / S |
- -34%
Draairichting met de klok mee, Vierpunts-bevestiging, M9R/127, 6MT
| Gewicht [kg] | 7,12 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Vierpunts-bevestiging |
| Motorcode | M9R/127 |
| Type versnellingsbak | 6MT |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Aandrijving | Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen |
| Productieland van het voertuig | Japan |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully, Met riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Aansluittechniek | M8 |
- -31%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,9 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,5 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 8,4 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Dubbele zwaaiarm, 2 PIN, B+(M8)
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| Laadstroom [A] | 90 |
| Stekkeruitvoering-ID | 2 PIN |
| Klem | B+(M8) |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 145,20 |
- -18%
Met vrijlooppully
| Laadstroom [A] | 150 |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 48 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Aantal gaten voor montage | 4 |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -41%
Dubbele zwaaiarm, B+(M8)
| Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
| TecDoc-motornummer | 20981 |
| Laadstroom [A] | 90 |
| Ribbenaantal | 1 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 82 |
| Klem | B+(M8) |
| Spanning (Volt) | 14 |
Re 90, voor voertuigen met 12V boordspanning, voor v-snaarschijf, Met geïntegreerde regelaar
| Diameter [mm] | 128 |
| Positie / graad | Re 90 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Bouwjaar tot | 07-2010 |
| Laadstroom [A] | 150 |
| Ribbenaantal | 7 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 49 |
| Riemschijven | Voor v-snaarschijf |
| Aanvullend artikel/aanvullende informatie | Met geïntegreerde regelaar |
| Type koeling | Luchtgekoeld |
| Retour van oud artikel niet verplicht | |
| Spanning (Volt) | 14 |
- -62%