
Fiat Stuurhuis
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkopboutenset
- Drukomvormer
- EGR-klep
- Inlaatklep
- Inlaatslang-/pijp luchtfilter
- Klepgeleider
- Kleppendekselpakking
- Klepspie
- Klepsteeldichting
- Klepstoter
- Motorpakking
- Nokkenas
- Nokkenas keerring
- Slang cilinderkopontluchting
- Stelplaatje klepspeling
- Tuimelaar
- Turbolader pakking
- Uitlaatklep
- Brandstofpomp pakking
- Carter pakking
- Cilinderbus/voering O-ring
- Cilinderkop pakking
- Cilinderkop pakking set/kopset
- Differentieel keerring
- Distributiecarter pakking
- Inlaatspruitstukpakking
- Kleppendekselpakking
- Klepsteeldichting
- Krukaskeerring
- Motorpakking
- Nokkenas keerring
- Olie aftapplug / carterplug
- Olie aftapplug dichting
- Oliepomphuis keerring
- Pakkingset
- Schakelstang keerring
- Thermostaat pakking
- Thermostaathuis pakking
- Turbolader pakking
- Uitlaatpakking
- Wiellager keerring
- Wielnaaf keerring

Hydraulisch, Ducato 14, Ducato 18, Tandheugel-stuurhuis
Nettogewicht [kg] | 10 |
Hoogte ingangssteel [mm] | 50 |
Voor modelprototype | Ducato 14, Ducato 18 |
Werkwijze | Hydraulisch |
Blokkenscheiding | |
Stuurhuissoort | Tandheugel-stuurhuis |
Links-/rechtsbesturing | Voor voertuigen met stuur links |
Voor fabrikant | M14 mounts |
Voor stuurdelenfabrikant | TRW |
Schroefdraad ingang | M14 |
Schroefdraad uitgang | M16 |
Aantal stuuromwentelingen | 3,5 |
Lengte [mm] | 1410 |
Aansluituitvoering ingangsschacht | Ongetand |
Statiegeld/loodtoeslag | 90,75 |
- -64%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Sciety, 2 jaar garantie, Hydraulisch, TRW
Getande ingangssteel | 20 |
Hoogte ingangssteel [mm] | 60 |
Totale lengte [mm] | 1405 |
Aansluittechniek | Sciety |
Garantie | 2 jaar garantie |
Werkwijze | Hydraulisch |
Voor fabrikant | TRW |
Ruilartikel | |
Schroefdraadmaat axiale koppeling | M16x1,5 |
Statiegeld/loodtoeslag | 161,54 |
- -60%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

ZF TE-ML 05D, ZF TE-ML 16G, Ford WSL-M2C 192-A, Scania STO 1:0
Vulling [l] | 0,51 |
Olie-fabrikantvoorschrift | ZF TE-ML 05D, ZF TE-ML 16G, Ford WSL-M2C 192-A, Scania STO 1 |
API specificaties | GL-5 |
Viscositeitsindeling volgens SAE | 75W-140 |
- -63%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

5/1, MAN341 Typ Z3, Volvo 97305, DAF
Versnellingsbaknummer | 5/1 |
Vulling [l] | 2,75 |
Olie-fabrikantvoorschrift | MAN341 Typ Z3, Volvo 97305, DAF, MAN 341 Typ E3, Renault Trucks, IVECO, Eaton Extended Drain, ZF TE-ML 02D/08 |
API specificaties | GL-3+ |
Viscositeitsindeling volgens SAE | 75W-80 |
- -59%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.

5/1, VW 501 50 (G50), ZF TE-ML 08, Ford ESD-M2C 175-A
Versnellingsbaknummer | 5/1 |
Vulling [l] | 2,75 |
Olie-fabrikantvoorschrift | VW 501 50 (G50), ZF TE-ML 08 |
Vrijgave van de fabrikant | Ford ESD-M2C 175-A |
API specificaties | GL-4+ |
Viscositeitsindeling volgens SAE | 75W-90 |
- -67%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -17%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -17%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Type 339 V1, MB-Approval 236.9
Vulling [l] | 1,3 |
Olie-fabrikantvoorschrift | Type 339 V1 |
Vrijgave van de fabrikant | MB-Approval 236.9 |
- -74%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.

1A, ATF Z1 (except CVTs)
Specificatie | 1A |
Vulling [l] | 1,3 |
Olie-fabrikantvoorschrift | ATF Z1 (except CVTs) |
- -62%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.

M14x1,5, M16x1,5, Hydraulisch, voor voert. met stuurbekrachtiging
Diameter ingangssteel [mm] | 17 |
Getande ingangssteel | 54 |
Hoogte ingangssteel [mm] | 49 |
Schroefdraadmaat | M14x1,5, M16x1,5 |
Totale lengte [mm] | 1405 |
Uitvoering | Voor voert. met stuurbekrachtiging |
Werkwijze | Hydraulisch |
Chassisnummer (VIN) tot | 5687005, 5688640 |
Links-/rechtsbesturing | Voor voertuigen met stuur links |
Voor fabrikant | TRW |
Let op technische data | |
Afstand tussen de bevestigingsgaten [mm] | 560 |
Aansluituitvoering ingangsschacht | Ongetand |
- -14%

Mechanisch, voor voertuigen met stuur links, met spoorstang
Werkwijze | Mechanisch |
Links-/rechtsbesturing | Voor voertuigen met stuur links |
Ruilartikel | |
Sturen | Met spoorstang |
Let op de serviceinformatie | |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -52%

Hydraulisch, voor voertuigen met stuur links, Getande stuuras
Bout-Ø [mm] | 12 |
Chassisnummer (VIN) tot | 5687004 |
Werkwijze | Hydraulisch |
Links-/rechtsbesturing | Voor voertuigen met stuur links |
Ruilartikel | |
Sturen | Getande stuuras, met spoorstang |
Let op de serviceinformatie | |
Statiegeld/loodtoeslag | 423,50 |
- -62%

M12, Hydraulisch, Tandheugel-stuurhuis
Aantal tanden | 54 |
Schroefdraadmaat | M12 |
Werkwijze | Hydraulisch |
Stuurhuissoort | Tandheugel-stuurhuis |
Statiegeld/loodtoeslag | 181,50 |

Hydraulisch, Ducato 14, Ducato 18, Tandheugel-stuurhuis
Nettogewicht [kg] | 10,6 |
Hoogte ingangssteel [mm] | 50 |
Voor modelprototype | Ducato 14, Ducato 18 |
Werkwijze | Hydraulisch |
Blokkenscheiding | |
Stuurhuissoort | Tandheugel-stuurhuis |
Links-/rechtsbesturing | Voor voertuigen met stuur links |
Voor fabrikant | M12 mount |
Voor stuurdelenfabrikant | TRW |
Schroefdraad ingang | M14 |
Schroefdraad uitgang | M16 |
Aantal stuuromwentelingen | 3,7 |
Lengte [mm] | 1410 |
Aansluituitvoering ingangsschacht | Ongetand |
Statiegeld/loodtoeslag | 248,05 |

Hydraulisch, Ducato 14, Ducato 18, Tandheugel-stuurhuis
Nettogewicht [kg] | 10 |
Hoogte ingangssteel [mm] | 50 |
Voor modelprototype | Ducato 14, Ducato 18 |
Werkwijze | Hydraulisch |
Blokkenscheiding | |
Stuurhuissoort | Tandheugel-stuurhuis |
Links-/rechtsbesturing | Voor voertuigen met stuur links |
Voor fabrikant | M14 mounts |
Voor stuurdelenfabrikant | TRW |
Schroefdraad ingang | M14 |
Schroefdraad uitgang | M16 |
Aantal stuuromwentelingen | 3,5 |
Lengte [mm] | 1410 |
Aansluituitvoering ingangsschacht | Ongetand |
Statiegeld/loodtoeslag | 248,05 |

Mechanisch, Ducato 14, Ducato 18, voor voertuigen met stuur links
Nettogewicht [kg] | 8,6 |
Voor modelprototype | Ducato 14, Ducato 18 |
Werkwijze | Mechanisch |
Blokkenscheiding | |
Links-/rechtsbesturing | Voor voertuigen met stuur links |
Statiegeld/loodtoeslag | 66,55 |

Hydraulisch, Ducato 14, Ducato 18, Tandheugel-stuurhuis
Nettogewicht [kg] | 10,6 |
Hoogte ingangssteel [mm] | 50 |
Voor modelprototype | Ducato 14, Ducato 18 |
Werkwijze | Hydraulisch |
Blokkenscheiding | |
Stuurhuissoort | Tandheugel-stuurhuis |
Links-/rechtsbesturing | Voor voertuigen met stuur links |
Voor fabrikant | M12 mount |
Voor stuurdelenfabrikant | TRW |
Schroefdraad ingang | M14 |
Schroefdraad uitgang | M16 |
Aantal stuuromwentelingen | 3,7 |
Lengte [mm] | 1410 |
Aansluituitvoering ingangsschacht | Ongetand |
Statiegeld/loodtoeslag | 90,75 |
- -70%

Mechanisch, Ducato 14, Ducato 18, voor voertuigen met stuur links
Nettogewicht [kg] | 8,6 |
Voor modelprototype | Ducato 14, Ducato 18 |
Werkwijze | Mechanisch |
Blokkenscheiding | |
Links-/rechtsbesturing | Voor voertuigen met stuur links |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -65%

ZF TE-ML 17C, ZF TE-ML 14A, VW G 009 300, ZF TE-ML 04D
Vulling [l] | 1,3 |
Olie-fabrikantvoorschrift | ZF TE-ML 17C, ZF TE-ML 14A, VW G 009 300, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 03D, ZF TE-ML 9 |
Vrijgave van de fabrikant | MB-Freigabe 236.3, Dexron II D |
- -70%
- -58%

5/1, GL-4, 341 Typ E1, 80W
Versnellingsbaknummer | 5/1 |
Specificatie | GL-4 |
Vulling [l] | 2,75 |
Olie-fabrikantvoorschrift | 341 Typ E1 |
Let op de serviceinformatie | |
Viscositeitsindeling volgens SAE | 80W |
- -66%
