Citroën BX Homokineet
M24x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M24x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
| Diameter o-ring [mm] | 55,3 |
| Buitendiameter [mm] | 84 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -36%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M24x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M24x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 55,3 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -55%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
| Diameter o-ring [mm] | 55 |
| Buitendiameter [mm] | 84 |
- -53%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Constante snelheid askoppeling
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 55,3 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
- -31%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M24x1.5, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Gewrichtdiameter [mm] | 83,00 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 125,0 |
| Schroefdraadmaat | M24x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
| Diameter o-ring [mm] | 55,00 |
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -57%
Zonder sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M24x1.5, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Gewrichtdiameter [mm] | 87,00 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 133,0 |
| Schroefdraadmaat | M24x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 55,50 |
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -63%
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 55,7 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 90 |
- -15%
Met insteek in binnenstuk (binnen), Constante snelheid askoppeling, M24x1,5
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (binnen) |
| Aantal gaten | 1 |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Schroefdraadmaat | M24x1,5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 34 |
| Diameter o-ring [mm] | 58,4 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 29 |
| Buitendiameter [mm] | 87 |
- -42%
Met insteek in binnenstuk (binnen), Constante snelheid askoppeling, M20x1,5
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (binnen) |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Schroefdraadmaat | M20x1,5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
| Diameter o-ring [mm] | 55,1 |
| Buitendiameter [mm] | 82 |
- -45%
Zonder sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M24x1.5, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Gewrichtdiameter [mm] | 87,00 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 133,0 |
| Schroefdraadmaat | M24x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 55,50 |
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -26%
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 55 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
- -54%
M24x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M24x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 55,3 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 90 |
| Buitendiameter [mm] | 87 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -22%
Gemoffeld, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
| Oppervlakte | Gemoffeld |
| Inbouwplaats | Wielzijde |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 127 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
| Diameter o-ring [mm] | 54,8 |
| Buitendiameter [mm] | 84 |
| Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
- -74%
Gemoffeld, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
| Oppervlakte | Gemoffeld |
| Inbouwplaats | Wielzijde |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 134 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 54,8 |
| Buitendiameter [mm] | 90 |
| Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
- -68%
Wielzijde
| Gewicht [kg] | 2,05 |
| Inbouwplaats | Wielzijde |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
Wielzijde, M16??1,5
| Lengte 2 [mm] | 105 |
| Inbouwplaats | Wielzijde |
| Schroefdraadmaat | M16??1,5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
| Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
- -31%
Wielzijde, M16??1,5
| Lengte 2 [mm] | 99,5 |
| Inbouwplaats | Wielzijde |
| Schroefdraadmaat | M16??1,5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 33 |
| Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
- -50%
Constante snelheid askoppeling
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Buitenvertanding wiel zijde | 25 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
| Diameter o-ring [mm] | 55,3 |
| Buitendiameter [mm] | 84 |