Ford Usa Homokineet
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M22x1.5, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Gewrichtdiameter [mm] | 83,00 |
| Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 148,6 |
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 56,00 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 44 |
| ABS-ring-Ø [mm] | 96,50 |
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -26%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 56 |
| Buitendiameter [mm] | 87 |
- -53%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M22x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 56 |
| Buitendiameter [mm] | 87 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -54%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Versnellingsbak zijde, Vooras rechts, Tripode-askoppeling
| Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde, Vooras rechts |
| Type askoppeling | Tripode-askoppeling |
| Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 33 |
| Diameter o-ring [mm] | 43 |
| Buitendiameter [mm] | 85 |
| Buitenvertanding aan differentieel zijde | 28 |
- -57%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M22x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 26 |
| Diameter o-ring [mm] | 56 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 44 |
| Buitendiameter [mm] | 94 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -23%
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M22x1.5, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Gewrichtdiameter [mm] | 83,00 |
| Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 148,6 |
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 56,00 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 44 |
| ABS-ring-Ø [mm] | 96,50 |
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -75%
Zonder sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M22x1.5, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Diameter aflezing-ABS-sensorring [mm] | 78,00 |
| Gewrichtdiameter [mm] | 86,18 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 150,0 |
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 56,00 |
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -44%
| Lengte [mm] | 149 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 56 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 26 |
| Diameter o-ring [mm] | 56 |
| Buitendiameter [mm] | 94 |
- -53%
| Buitenvertanding wiel zijde | 26 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 56 |
| Buitendiameter [mm] | 89,5 |
- -53%
Vooras, Wielzijde
| Inbouwplaats | Vooras, Wielzijde |
| Lengte [mm] | 149 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 56 |
- -53%
M22x1.5, Rubber
| Schroefdraadmaat | M22x1.5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 26 |
| Diameter o-ring [mm] | 56 |
| Buitendiameter [mm] | 94 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -22%
| Gewicht [kg] | 2,311 |
| Lengte [mm] | 149 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 23 |
| Diameter o-ring [mm] | 56 |
Constante snelheid askoppeling
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Buitenvertanding wiel zijde | 28 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 26 |
| Diameter o-ring [mm] | 56 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 44 |
| Buitendiameter [mm] | 94 |