Mercedes E Klasse Homokineet
Zonder sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M16x1.5 F, TPE (thermoplastische elastomeer)
| Gewrichtdiameter [mm] | 81,00 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 94,5 |
| Schroefdraadmaat | M16x1.5 F |
| Buitenvertanding wiel zijde | 35 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
| Diameter o-ring [mm] | 66,50 |
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | TPE (thermoplastische elastomeer) |
- -40%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M16x1.5 F, TPE (thermoplastische elastomeer)
| Gewrichtdiameter [mm] | 81,00 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 94,5 |
| Schroefdraadmaat | M16x1.5 F |
| Buitenvertanding wiel zijde | 35 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
| Diameter o-ring [mm] | 66,50 |
| Nieuw onderdeel | |
| Materiaal vouwbalg | TPE (thermoplastische elastomeer) |
- -29%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
Achteras, Versnellingsbak zijde, Askoppelingsschijf
| Inbouwplaats | Achteras, Versnellingsbak zijde |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 27 |
| Diameter o-ring [mm] | 94 |
| Buitendiameter [mm] | 108 |
- -57%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 26 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -53%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
Vooras, Wielzijde, Met ABS sensorring
| Inbouwplaats | Vooras, Wielzijde |
| Buitenvertanding wiel zijde | 35 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
| Diameter o-ring [mm] | 67 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 96 |
| Buitendiameter [mm] | 81 |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met ABS sensorring |
- -67%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
Wielzijde, Vooras
| Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras |
| Buitenvertanding wiel zijde | 30 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
| Diameter o-ring [mm] | 71 |
| Buitendiameter [mm] | 88 |
- -78%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
Achteras, Wielzijde, Met ABS sensorring
| Inbouwplaats | Achteras, Wielzijde |
| Buitenvertanding wiel zijde | 27 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
| Diameter o-ring [mm] | 68 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 96 |
| Buitendiameter [mm] | 95 |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met ABS sensorring |
- -59%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
Wielzijde, Vooras, Met ABS sensorring
| Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras |
| Buitenvertanding wiel zijde | 35 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 30 |
| Diameter o-ring [mm] | 61 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 48 |
| Buitendiameter [mm] | 88 |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met ABS sensorring |
- -57%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
| Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 26,0 |
| Nieuw onderdeel | |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -53%
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Steek wielbouten (mm) | 94,00 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
| Gewrichtdiameter [mm] | 108,0 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 28,0 |
| Nieuw onderdeel | |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 27 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -60%
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
| Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 26,0 |
| Nieuw onderdeel | |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -26%
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Steek wielbouten (mm) | 94,00 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
| Gewrichtdiameter [mm] | 108,0 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 28,0 |
| Nieuw onderdeel | |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 27 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -21%
Wielzijde, M16x1,5, Met lager
| Lengte 2 [mm] | 97,5 |
| Aantal contacten | 45 |
| Inbouwplaats | Wielzijde |
| Schroefdraadmaat | M16x1,5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 38 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
| Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met lager |
- -55%
Versnellingsbak zijde, Tripode-askoppeling
| Lengte 2 [mm] | 57,6 |
| Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
| Type askoppeling | Tripode-askoppeling |
| Binnendiameter 2 [mm] | 108 |
| Buitenvertanding aan differentieel zijde | 30 |
- -39%
Wielzijde, M16??1,5
| Lengte 2 [mm] | 105 |
| Inbouwplaats | Wielzijde |
| Schroefdraadmaat | M16??1,5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
| Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
- -31%
Wielzijde, M16??1,5
| Lengte 2 [mm] | 99,5 |
| Inbouwplaats | Wielzijde |
| Schroefdraadmaat | M16??1,5 |
| Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 33 |
| Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
- -50%
Zonder sleuf in binnendeel, Versnellingsbak zijde, Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Gewrichtdiameter [mm] | 100 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10 |
| Aantal boringen | 6 |
| Steek wielbouten (mm) | 86 |
| Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 26 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
Wielzijde, Achteras, Met ABS sensorring
| Verpakkingshoogte [cm] | 10,5 |
| Verpakkingsbreedte [cm] | 10,5 |
| Verpakkingslengte [cm] | 20,0 |
| Gewicht [kg] | 2,514 |
| Inbouwplaats | Wielzijde, Achteras |
| Buitenvertanding wiel zijde | 27 |
| Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
| Diameter o-ring [mm] | 68 |
| Aantal tanden, ABS-ring | 96 |
| Buitendiameter [mm] | 95 |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met ABS sensorring |
- -56%
Achteras, Versnellingsbak zijde, Askoppelingsschijf
| Verpakkingshoogte [cm] | 11,0 |
| Verpakkingsbreedte [cm] | 11,0 |
| Verpakkingslengte [cm] | 18,0 |
| Gewicht [kg] | 2,117 |
| Inbouwplaats | Achteras, Versnellingsbak zijde |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 27 |
| Diameter o-ring [mm] | 94 |
| Buitendiameter [mm] | 108 |
- -56%
| Buitendiameter [mm] | 100 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |