Opel Omega Homokineet
Rubber
| Binnenvertanding, wielzijde | 28 |
| Buitendiameter [mm] | 108 |
| Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -36%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Met insteek in binnenstuk (midden), Askoppelingsschijf
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (midden) |
| Steek wielbouten (mm) | 94 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,5 |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 32 |
| Buitendiameter [mm] | 108 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 34 |
- -39%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met insteek in binnenstuk (midden)
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (midden) |
| Binnenvertanding, wielzijde | 34 |
| Diameter o-ring [mm] | 100 |
- -47%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
| Buitendiameter [mm] | 108 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 28 |
- -54%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Versnellingsbak zijde, Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
| Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 32 |
| Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 28 |
| Buitendiameter [mm] | 108 |
| Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
- -64%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Constante snelheid askoppeling, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 32 |
| Buitendiameter [mm] | 108 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 28 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -27%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Versnellingsbak zijde, Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
| Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
| Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
| Lengte [mm] | 32 |
| Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 28 |
| Buitendiameter [mm] | 108 |
| Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
- -60%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, Met kap, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
| Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 26,0 |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met kap |
| Nieuw onderdeel | |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -48%
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, Met kap, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Steek wielbouten (mm) | 94,00 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
| Gewrichtdiameter [mm] | 108,0 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 32,0 |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met kap |
| Nieuw onderdeel | |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 28 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -42%
Met insteek in binnenstuk (binnen), Askoppelingsschijf
| Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (binnen) |
| Steek wielbouten (mm) | 94 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,2 |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 32 |
| Buitendiameter [mm] | 108 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 28 |
- -45%
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, Met kap, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
| Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 26,0 |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met kap |
| Nieuw onderdeel | |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -21%
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, Met kap, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
| Steek wielbouten (mm) | 94,00 |
| Aantal boringen | 6 |
| Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
| Gewrichtdiameter [mm] | 108,0 |
| Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
| Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
| Lengte [mm] | 32,0 |
| Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met kap |
| Nieuw onderdeel | |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 28 |
| Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -26%
Versnellingsbak zijde
| Gewrichtdiameter [mm] | 108 |
| Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
| Lengte [mm] | 32 |
| Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 28 |
Versnellingsbak zijde, Tripode-askoppeling
| Lengte 2 [mm] | 57,6 |
| Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
| Type askoppeling | Tripode-askoppeling |
| Binnendiameter 2 [mm] | 108 |
| Buitenvertanding aan differentieel zijde | 30 |
- -39%