Service en contact

1 Contactgegevens

E-mail (24x7)
Heb je een vraag of wil je een klacht doorgeven? Natuurlijk zijn wij via e-mail te bereiken.
Verstuur hier je e-mail voor 17:00 en je krijgt de zelfde werkdag bericht.
Je kunt ook een e-mail bericht sturen via klantenservice@mijnautoonderdelen.nl

Fax (24x7)
Je kunt ons ook faxen via +31 (0) 10 245 94 63.

Telefoon (Ma-Do 9:00-21:00, Vr 9:00-18:00, Za 9:00-17:00)
Kijk voor je contact opneemt met de klantenservice op de pagina meest gestelde vragen.
Hier vind je meestal een antwoord op je vraag.

Voor onze klanten die eerder een aankoop hebben gedaan hebben we ook een lokaal nummer, log in om deze te zien.



Postadres
MijnAutoOnderdelen.nl
Vareseweg 123 C
3047 AT Rotterdam
(Dit is geen afhaaladres. De producten worden via het centrale magazijn verzonden.)

Bankgegevens
ING Bank Nederland en België
IBAN: NL29 INGB 0004 7424 10
BIC: INGBNL2A

Handelsregister
Kamer van Koophandel Rotterdam
Dossiernummer: 53288394
Ondernemingsvorm: Besloten Vennootschap

Belastingdienst
BTW nummer: NL850825039B01

2 Suggesties en klachten

Uiteraard doen wij ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht over een product of dienstverlening, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je bericht.

Een klachtenbrief kun je sturen naar:

MijnAutoOnderdelen.nl
Afdeling klantenbeheer
Vareseweg 123 C
3047 AT Rotterdam

Als door jou ingediende klacht niet door ons kan worden opgelost dan kan je ook een klacht/geschil in dienen bij de geschillencommissie Thuiswinkel.

Raadpleeg voor meer informatie artikel 14 van de algemene voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie op deze pagina.

In geval van een klacht/geschil kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/

3 Contactformulier

* Verplichte velden
Terug naar boven

 

Wij gebruiken cookies Accepteren ×