Honda Civic X Veren
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
- -6%
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
- -6%
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
Met rapport, voor voertuigen zonder niveauregeling
| Registratietype | Met rapport |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
| Aslast voorras tot [kg] | 955 |
| Aslast achteras tot [kg] | 865 |
- -58%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met rapport, voor voertuigen zonder niveauregeling
| Registratietype | Met rapport |
| Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
- -57%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Gasdruk
| Schokdempertype | Gasdruk |
| Veerpoot-buitendiameter [mm] | 52 |
Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk, Voorwaardes, zie rapport
| Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
| Schokdempertype | Gasdruk |
| Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
| Veerpoot-buitendiameter [mm] | 52 |
- -61%
- -6%
- -6%
- -6%
Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Gasdruk, Met rapport
| Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling |
| Schokdempertype | Gasdruk |
| Registratietype | Met rapport |
| Aslast voorras tot [kg] | 955 |
| Aslast achteras tot [kg] | 865 |
- -62%
Vooras links, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
| Inbouwplaats | Vooras links |
| Veervorm | Schroefveer |
| Voor fabrikant | Eibach |
| Lengte [mm] | 256 |
| Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
| Aantal wikkelingen | 4,5 |
| Draaddiameter [mm] | 12,5 |
| Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -59%
Vooras rechts, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
| Inbouwplaats | Vooras rechts |
| Veervorm | Schroefveer |
| Voor fabrikant | Eibach |
| Lengte [mm] | 256 |
| Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
| Aantal wikkelingen | 4,5 |
| Draaddiameter [mm] | 12,5 |
| Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -60%
Achteras, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
| Inbouwplaats | Achteras |
| Veervorm | Schroefveer |
| Voor fabrikant | Eibach |
| Lengte [mm] | 308 |
| Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
| Aantal wikkelingen | 9,0 |
| Draaddiameter [mm] | 11,8 |
| Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -59%
Vooras links, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
| Inbouwplaats | Vooras links |
| Veervorm | Schroefveer |
| Voor fabrikant | Eibach |
| Lengte [mm] | 212 |
| Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
| Aantal wikkelingen | 4,0 |
| Draaddiameter [mm] | 14,0 |
| Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -60%
Vooras rechts, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
| Inbouwplaats | Vooras rechts |
| Veervorm | Schroefveer |
| Voor fabrikant | Eibach |
| Lengte [mm] | 212 |
| Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
| Aantal wikkelingen | 4,0 |
| Draaddiameter [mm] | 14,0 |
| Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -60%
Achteras, Schroefveer, Eibach, voor voertuigen met sportchassis
| Inbouwplaats | Achteras |
| Veervorm | Schroefveer |
| Voor fabrikant | Eibach |
| Lengte [mm] | 273 |
| Chassis | Voor voertuigen met sportchassis |
| Aantal wikkelingen | 7,0 |
| Draaddiameter [mm] | 12,8 |
| Paarsgewijze vervanging is raadzaam |
- -60%