Porsche 911 Zuiger
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.75mm 026 P GOE13, 2.0mm 236 P KV1, 1.2mm 001 MO P KV1
Cilinderboring [mm] | 102 |
Componentennummer | 1.75mm 026 P GOE13, 2.0mm 236 P KV1, 1.2mm 001 MO P KV1 |
Standaardmaat |
- -13%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.75mm 026 P IKA, 3.5mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA
Cilinderboring [mm] | 95 |
Componentennummer | 1.75mm 026 P IKA, 3.5mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA |
Standaardmaat |
- -12%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.75mm 026 P IKA, 3.0mm 231 P GOE13, 1.5mm 005 P IKA
Cilinderboring [mm] | 100 |
Componentennummer | 1.75mm 026 P IKA, 3.0mm 231 P GOE13, 1.5mm 005 P IKA |
Standaardmaat |
- -13%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.75mm 026 P GOE13, 2.0mm 236 P KV1, 1.5mm 005 P IKA
Cilinderboring [mm] | 100 |
Componentennummer | 1.75mm 026 P GOE13, 2.0mm 236 P KV1, 1.5mm 005 P IKA |
Standaardmaat |
- -15%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.75mm 026 P F14, 2.0mm 231 NT F14, 1.2mm 005 NT KV1
Cilinderboring [mm] | 100 |
Componentennummer | 1.75mm 026 P F14, 2.0mm 231 NT F14, 1.2mm 005 NT KV1 |
Standaardmaat |
- -13%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
2.0mm 423 NT ST, 1.5mm 005IF P GOE13, 1.2mm 001 NT ST, Upper notch ring
Cilinderboring [mm] | 96 |
Componentennummer | 2.0mm 423 NT ST, 1.5mm 005IF P GOE13, 1.2mm 001 NT ST |
Versie | Upper notch ring, joint design |
Standaardmaat |
- -15%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
2.0mm 423 NT ST, 1.5mm 005IF P F14, 1.2mm 001 NT ST, Upper notch ring
Cilinderboring [mm] | 96 |
Componentennummer | 2.0mm 423 NT ST, 1.5mm 005IF P F14, 1.2mm 001 NT ST |
Versie | Upper notch ring, joint design |
Standaardmaat |
- -13%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
2.0mm 423 NT ST, 1.5mm 005IF P F14, 1.2mm 001 NT ST, Central locating not
Cilinderboring [mm] | 96 |
Componentennummer | 2.0mm 423 NT ST, 1.5mm 005IF P F14, 1.2mm 001 NT ST |
Versie | Central locating not |
Standaardmaat |
- -13%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. 3S 2.0 N, 2. NM 1.5 P, 1. R 1.2 N
Nettogewicht [g] | 31 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 19,00 |
Verpakkingslengte [cm] | 19,0 |
Cilinderboring [mm] | 96,0 |
Componentennummer | 3. 3S 2.0 N, 2. NM 1.5 P, 1. R 1.2 N |
- -60%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.75mm 026 P IKA, 2.0mm 236 P KV1, 1.2mm 005 NT KV1
Cilinderboring [mm] | 100 |
Componentennummer | 1.75mm 026 P IKA, 2.0mm 236 P KV1, 1.2mm 005 NT KV1 |
Standaardmaat |
- -13%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
2.0mm 005IF P GOE13, 4.0mm 231 GOE13, 1.5mm 005IF P IKA
Cilinderboring [mm] | 84 |
Componentennummer | 2.0mm 005IF P GOE13, 4.0mm 231 GOE13, 1.5mm 005IF P IKA |
Standaardmaat |
- -7%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.5mm 026IW P GOE13, 4.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA
Cilinderboring [mm] | 84 |
Componentennummer | 1.5mm 026IW P GOE13, 4.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA |
Standaardmaat |
- --13%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.5mm 006IF P IKA, 4.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P GOE13
Cilinderboring [mm] | 90 |
Componentennummer | 1.5mm 006IF P IKA, 4.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P GOE13 |
Standaardmaat |
- -10%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.75mm 026 P IKA, 4.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 006IF P IKA
Cilinderboring [mm] | 90 |
Componentennummer | 1.75mm 026 P IKA, 4.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 006IF P IKA |
Standaardmaat |
- -7%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.5mm_005IF P IKA, 4.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA
Cilinderboring [mm] | 95 |
Componentennummer | 1.5mm_005IF P IKA, 4.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA |
Standaardmaat |
- -54%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.75mm 026 P IKA, 4.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA
Cilinderboring [mm] | 95 |
Componentennummer | 1.75mm 026 P IKA, 4.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA |
Standaardmaat |
- -4%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.5mm_005IF P IKA, 3.5mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA
Cilinderboring [mm] | 97 |
Componentennummer | 1.5mm_005IF P IKA, 3.5mm 232 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA |
Standaardmaat |
- --8%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
2.0mm 005IF P GOE13, 4.0mm 232 GOE13, 1.5mm 005IF P IKA
Cilinderboring [mm] | 80 |
Componentennummer | 2.0mm 005IF P GOE13, 4.0mm 232 GOE13, 1.5mm 005IF P IKA |
Standaardmaat |
- -12%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
2.0mm 005IF P GOE13, 5.0mm 230 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA
Cilinderboring [mm] | 84 |
Componentennummer | 2.0mm 005IF P GOE13, 5.0mm 230 P GOE13, 1.5mm 005IF P IKA |
Standaardmaat |
- --21%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.75mm 026 P IKA, 3.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 005 P IKA
Cilinderboring [mm] | 102 |
Componentennummer | 1.75mm 026 P IKA, 3.0mm 232 P GOE13, 1.5mm 005 P IKA |
Standaardmaat |
- -10%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.75mm 026 P GOE13, 2.0mm 236 KV1, 1.75mm 005 P IKA
Cilinderboring [mm] | 100 |
Componentennummer | 1.75mm 026 P GOE13, 2.0mm 236 KV1, 1.75mm 005 P IKA |
Standaardmaat |
- --6%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1mm 001IF DLC NT ST, 2.0mm 231 P KV1, 1.2mm 026 P F14
Cilinderboring [mm] | 102,7 |
Componentennummer | 1mm 001IF DLC NT ST, 2.0mm 231 P KV1, 1.2mm 026 P F14 |
Standaardmaat |
- -33%
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
1.2mm 026 P F14, 2.0mm 231 P KV1, 1.0mm 001 DLC NT ST
Cilinderboring [mm] | 102,7 |
Componentennummer | 1.2mm 026 P F14, 2.0mm 231 P KV1, 1.0mm 001 DLC NT ST |
Standaardmaat |
- -8%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Vertint, 1. M 1.5 IF, 2. M 2.0 IF, 3. GSF 4.0
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Nettogewicht [g] | 386 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 80,3 |
Cilinderboring [mm] | 84,01 |
Oppervlakte | Vertint |
Bout-Ø [mm] | 22,0 |
Componentennummer | 1. M 1.5 IF, 2. M 2.0 IF, 3. GSF 4.0 |
Productienummer | 84 V 51 |
Compressiehoogte [mm] | 34,0 |
Boutlengte [mm] | 66,0 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 5,5 |
Klepdiepte 1 [mm] | 3,2 |
Klepdiepte 2 [mm] | 3,2 |
Zuigerspeling [mm] | 0,04 |
- -65%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Vertint, 1. M 1.5 IF, 2. NM 1.75, 3. GSF 4.0
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Nettogewicht [g] | 570 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 82,5 |
Cilinderboring [mm] | 84,0 |
Oppervlakte | Vertint |
Bout-Ø [mm] | 22,0 |
Componentennummer | 1. M 1.5 IF, 2. NM 1.75, 3. GSF 4.0 |
Productienummer | 84 V 58 |
Compressiehoogte [mm] | 34,0 |
Boutlengte [mm] | 66,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 5,2 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 5,5 |
Klepdiepte 1 [mm] | 47,4 |
Klepdiepte 2 [mm] | 49,1 |
- -64%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. GSF 4.0, 2. NM 1.75, 1. M 1.5 IF
Nettogewicht [g] | 34 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 84,0 |
Componentennummer | 3. GSF 4.0, 2. NM 1.75, 1. M 1.5 IF |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Vertint, 1. M 1.5 IF, 2. M 2.0 IF, 3. SSF 4.0 Fe
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 90,4 |
Nettogewicht [g] | 575 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Cilinderboring [mm] | 80,51 |
Oppervlakte | Vertint |
Bout-Ø [mm] | 22,0 |
Componentennummer | 1. M 1.5 IF, 2. M 2.0 IF, 3. SSF 4.0 Fe |
Productienummer | 80 V 69 |
Compressiehoogte [mm] | 34,0 |
Boutlengte [mm] | 62,6 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 5,5 |
Klepdiepte 1 [mm] | 47,2 |
Zuigerspeling [mm] | 0,03 |
- -61%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Vertint, 1. M 1.5 IF, 2. N 1.75 IF, 3. GSF 4.0
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Nettogewicht [g] | 615 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 77,3 |
Cilinderboring [mm] | 90,0 |
Oppervlakte | Vertint |
Bout-Ø [mm] | 22,0 |
Componentennummer | 1. M 1.5 IF, 2. N 1.75 IF, 3. GSF 4.0 |
Productienummer | 90 L 58 |
Compressiehoogte [mm] | 33,5 |
Boutlengte [mm] | 66,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 6,4 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 5,3 |
Klepdiepte 1 [mm] | 47,1 |
Klepdiepte 2 [mm] | 49,2 |
- -48%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Vertint, 1. M 1.5 IF, 2. M 1.5 IF, 3. GSF 4.0
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 69,2 |
Nettogewicht [g] | 526 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Cilinderboring [mm] | 90,0 |
Oppervlakte | Vertint |
Bout-Ø [mm] | 22,0 |
Componentennummer | 1. M 1.5 IF, 2. M 1.5 IF, 3. GSF 4.0 |
Productienummer | 90 P 27 |
Compressiehoogte [mm] | 33,7 |
Boutlengte [mm] | 58,0 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 5,5 |
Klepdiepte 1 [mm] | 3,8 |
Klepdiepte 2 [mm] | 3,0 |
- -57%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Vertint, 1. M 1.5 P, 2. NM 1.75 P, 3. GSF 4.0
Nettogewicht [g] | 703 |
Verpakkingslengte [cm] | 11,6 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 11,60 |
Verpakkingshoogte [cm] | 14,30 |
Lengte [mm] | 74,1 |
Cilinderboring [mm] | 95,0 |
Oppervlakte | Vertint |
Bout-Ø [mm] | 22,0 |
Componentennummer | 1. M 1.5 P, 2. NM 1.75 P, 3. GSF 4.0 |
Productienummer | 93 L 7 |
Compressiehoogte [mm] | 34,0 |
Boutlengte [mm] | 66,0 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 5,3 |
Klepdiepte 1 [mm] | 49,7 |
Klepdiepte 2 [mm] | 50,8 |
Zuigerspeling [mm] | 0,035 |
- -53%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
1. R 1.20 N, 2. NM 1.50 P, 3. 3S 2.00 N, 96 P 30
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 52,4 |
Nettogewicht [g] | 546 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Cilinderboring [mm] | 96,0 |
Bout-Ø [mm] | 22,0 |
Componentennummer | 1. R 1.20 N, 2. NM 1.50 P, 3. 3S 2.00 N |
Productienummer | 96 P 30 |
Compressiehoogte [mm] | 32,95 |
Komdiameter [mm] | 80,0 |
Boutlengte [mm] | 58,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 1,35 |
Klepdiepte 1 [mm] | 5,55 |
Zuigerspeling [mm] | 0,055 |
- -61%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
1. R 1.2 N, 2. NM 1.5 P, 3. 3S 2.0 N, 96 P 24
Nettogewicht [g] | 546 |
Verpakkingshoogte [cm] | 14,30 |
Lengte [mm] | 52,4 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 11,60 |
Verpakkingslengte [cm] | 11,6 |
Cilinderboring [mm] | 96,25 |
Bout-Ø [mm] | 22 |
Componentennummer | 1. R 1.2 N, 2. NM 1.5 P, 3. 3S 2.0 N |
Productienummer | 96 P 24 |
Compressiehoogte [mm] | 32,35 |
Boutlengte [mm] | 58 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,0 |
Klepdiepte 1 [mm] | 2,51 |
Klepdiepte 2 [mm] | 3,87 |
Zuigerspeling [mm] | 0,055 |
- -58%