Dodge Nitro Dynamo
Met riemschijf
| Laadstroom [A] | 210 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 54 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -70%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
| Laadstroom [A] | 160 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57,5 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -64%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, Plug 275 (D-SIG-D)
| Nettogewicht [kg] | 7,3 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 210 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0275 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 52 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | Plug 275 (D-SIG-D), M8 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -34%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met vrijlooppully, Plug 275 (D-SIG-D)
| Nettogewicht [kg] | 7,3 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 210 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0275 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 52 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Klem | Plug 275 (D-SIG-D), M8 |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Op voorraad
Vandaag voor 10:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met vrijlooppully
| Lengte 3 [mm] | 57,00 |
| Lengte 1 [mm] | 42,00 |
| Laadstroom [A] | 210 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Spanning (Volt) | 12 |
- -67%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,99 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -33%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,92 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -28%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,45 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Vervangend onderdeel zonder waarborg |
- -47%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,818 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -45%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 8,35 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
- -31%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 8,35 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -30%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,45 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -31%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf
| Gewicht [kg] | 6,9 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 80 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 7,5 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 110 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
Draairichting met de klok mee, Driepunts-bevestiging, Zonder riemschijf, B+ / W / L / 15 / S
| Gewicht [kg] | 8,4 |
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Bevestigingswijze | Driepunts-bevestiging |
| Laadstroom [A] | 120 |
| Riemschijven | Zonder riemschijf |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 28 |
| Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
| Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -16%
| Gewicht [kg] | 6,02 |
| Laadstroom [A] | 140 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -22%
| Gewicht [kg] | 6,02 |
| Laadstroom [A] | 140 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
| Ruilartikel | |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -22%
Met riemschijf
| Laadstroom [A] | 180 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 53,8 |
| Riemschijven | Met riemschijf |
| Spanning (Volt) | 12 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 26,43 |
- -72%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met meervoudige riemschijf, S-(B+out)F1 Plug 204
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5,7 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 140 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0204 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Klem | S-(B+out)F1 Plug 204, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -19%
Draairichting met de klok mee, PL154, Met vrijlooppully
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Laadstroom [A] | 220 |
| Stekkeruitvoering-ID | PL154 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 52,0 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 8,63 |
- -61%
PL177, Met meervoudige riemschijf
| Lengte [mm] | 161,50 |
| Laadstroom [A] | 160 |
| Stekkeruitvoering-ID | PL177 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57,0 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Aantal groeven | 6 |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 8,63 |
- -61%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, Met meervoudige riemschijf, S-(B+out)F1 Plug 204
| Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
| Nettogewicht [kg] | 5,7 |
| Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
| Laadstroom [A] | 140 |
| Stekkeruitvoering-ID | 0204 |
| Ribbenaantal | 6 |
| Riemschijf-Ø [mm] | 57 |
| Riemschijven | Met meervoudige riemschijf |
| Klem | S-(B+out)F1 Plug 204, M8 B+ |
| Spanning (Volt) | 14 |
| Statiegeld/loodtoeslag | 36,30 |
Draairichting met de klok mee, B+,COM, Met vrijlooppully
| Draairichting | Draairichting met de klok mee |
| Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 61 |
| Laadstroom [A] | 210 |
| Stekkeruitvoering-ID | B+,COM |
| Riemschijf-Ø [mm] | 52 |
| Riemschijven | Met vrijlooppully |
| Aantal groeven | 6 |
| Aantal gaten voor montage | 4 |
| Spanning (Volt) | 14 |